Išorės ir vidaus matmenys, bagažinės tūris.
Škoda Octavia Combi – tai saugumas be kompromisų. Be jau aprašytų saugos sistemų, standartiškai arba pasirinktinai galima įsigyti šiuos sprendimus:
› „Isofix“ ir „Top Tether“ tvirtinimo taškus, skirtus vaiko kėdutei pritvirtinti prie antrosios eilės išorinių sėdynių. „Isofix“ taip pat galima tvirtinti ant priekinės keleivio sėdynės.
› Skirtingai nuo greičio palaikymo sistemos, numatantis greičio ribotuvas leidžia vairuotojui važiuoti bet kokiu greičiu iki iš anksto nustatytos vertės, bet ne didesniu.
› ABS neleidžia ratams užsiblokuoti staigiai stabdant arba stabdant ant slidžios dangos.
› Padidindama stabdymo slėgį, HBA stabdymo pagalbinė sistema padeda vairuotojams tais atvejais, kai reikia staigiai stabdyti. Dėl to gali gerokai sutrumpėti reikalingas stabdymo kelias.
› EBD automatiškai optimizuoja stabdymo slėgį ir bendrą stabdymo balansą bei apsaugo galinius ratus nuo per didelio stabdymo.
› MSR neutralizuoja varančiųjų ratų blokavimą, kuris gali atsirasti vairuotojui lėtėjant ant lygaus paviršiaus.
› ASR užtikrina sklandų įsibėgėjimą ir pagreitėjimą, o ratai nesisuka ant slidžios dangos.
› EDL padeda akceleruojant arba važiuojant į kalną, kai vieno iš varančiųjų ratų sukibimas yra silpnas.
› TSA veikia, kai transporto priemonėje sumontuotas originalus vilkimo įtaisas su savo valdymo bloku. Sistema veikia pagal principą, kai stabdomas vienas ar daugiau ratų ir tuo pačiu metu prireikus mažinamas variklio sukimo momentas. TSA sistema įsikiša ir padeda stabilizuoti automobilį ir priekabą.
› XDS+ padeda vairuotojui įveikiant staigius posūkius ir užtikrina neutralią transporto priemonės elgseną staigiuose posūkiuose. Valdymo elektronika iš esmės imituoja savaime užsiblokuojančio diferencialo veikimą, kad pagerintų trauką ir vairavimo dinamiką posūkiuose. Dėl to automobilis įveikia posūkius daug užtikrinčiau ir natūraliau.
› Padangų slėgio stebėjimo sistema TPM+ nuolat informuoja vairuotoją apie padangų slėgį.
› Pagalbinė sistema įkalnėje „Hill-Hold Control“ padeda vairuotojui saugiai pajudėti į kalną. Sistema pati įsijungia penkių ar daugiau laipsnių įkalnėje ir užtikrina lengvą ir saugų važiavimą į kalną nenaudojant rankinio stabdžio. Sistema neleidžia automobiliui riedėti atgal arba stabdyti.
› Mirksintys stabdžių žibintai sumažina galinio smūgio riziką, ypač artėjant prie spūsčių greitkeliuose arba staigiai stabdant prieš netikėtą kliūtį.
Škoda Octavia Combi galima įsigyti su elektroniniu būdu valdoma daugiapakope sankaba. Moderniausia visų varančiųjų ratų pavara užtikrina optimalią vairavimo dinamiką, aukščiausius aktyvaus saugumo standartus ir ekonomiškas degalų sąnaudas. Sukimo momentas visiems keturiems ratams paskirstomas automatiškai ir priklauso nuo važiavimo sąlygų. Idealų galinės ašies sukimo momentą apskaičiuoja valdymo blokas. Reguliavimas atliekamas kintamu spaudimu į sankabos plokšteles.
Ši savybė užtikrina geresnį Octavia Combi valdymą ir manevringumą posūkiuose. Progresyvaus vairo mechanizmas keičia santykį priklausomai nuo to, kiek pasuktas vairas.