Išoriniai ir vidiniai matmenys, bagažinės talpa.
Škoda Superb Combi Laurin & Klement – tai saugumas be kompromisų. Be jau aprašytų saugos sistemų, standartinėje arba papildomoje įrangoje yra šios funkcijos:
› Isofix ir Top Tether tvirtinimo taškai, skirti pritvirtinti vaikišką kėdutę prie antros eilės kraštinių sėdynių. Isofix taip pat galima įsigyti priekinėje keleivio sėdynėje.
› Skirtingai nei pastovaus greičio palaikymo sistema, kuri palaiko nustatytą greitį, greičio ribotuvas leidžia vairuotojui važiuoti bet kokiu greičiu iki iš anksto nustatyto rodiklio, bet ne daugiau.
› ABS neleidžia ratams užsiblokuoti avarinio stabdymo metu arba stabdant ant slidžios dangos.
› Padidindama stabdymo slėgį, HBA stabdžių pagalbinė sistema padeda vairuotojams tais atvejais, kai reikia stabdyti avariniu būdu. Dėl to gali gerokai sutrumpėti reikalingas stabdymo kelias.
› EBD automatiškai optimizuoja stabdymo slėgį ir bendrą stabdymo balansą bei apsaugo galinius ratus nuo per didelio stabdymo.
› MSR neutralizuoja varančiųjų ratų blokavimą, kuris gali pasireikšti vairuotojui lėtėjant ant lygaus paviršiaus.
› ASR užtikrina sklandų įsibėgėjimą ir pagreitėjimą, kad ratai nesisuktų ant slidžios dangos.
› EDL padeda greitėjant arba važiuojant į kalną, kai vieno iš varančiųjų ratų sukibimas yra silpnas.
› TSA veikia, kai automobilyje sumontuotas originalus vilkimo įtaisas su savo valdymo bloku. Sistema veikia pagal principą, stabdant vieną ar kelis ratus ir kartu prireikus mažinant variklio sukimo momentą. TSA sistema įsikiša ir padeda stabilizuoti automobilį ir priekabą.
› XDS+ padeda vairuotojui važiuojant staigiais posūkiais ir užtikrina, kad automobilis dinamiškai posūkiuose elgtųsi neutraliai. Valdymo elektronika iš esmės imituoja savaime užsiblokuojančio diferencialo buvimą, kad pagerintų trauką ir vairavimo dinamiką posūkiuose. Dėl to automobilis posūkius įveikia daug užtikrinčiau ir natūraliau.
› Padangų slėgio stebėjimo sistema TPM+ nuolat informuoja vairuotoją apie padangų slėgį.
› Hill-Hold Control padeda vairuotojams saugiai pajudėti įkalnėje. Sistema pati įsijungia esant penkių ar daugiau laipsnių nuolydžiui ir užtikrina lengvą ir saugų užvažiavimą į kalną nenaudojant rankinio stabdžio. Sistema neleidžia automobiliui riedėti atgal ar stabdyti.
› Mirksintys stabdžių žibintai sumažina smūgio iš galo riziką, ypač artėjant prie spūsčių greitkeliuose arba staigiai stabdant prieš netikėtą kliūtį.
Škoda Superb Combi Laurin & Klement galima įsigyti su elektroniniu būdu valdoma daugiadiske sankaba. Moderniausia visų varančiųjų ratų pavara užtikrina optimalią vairavimo dinamiką, aukščiausius aktyvaus saugumo standartus ir ekonomiškas sąnaudas.
Sukimo momentas visiems keturiems ratams paskirstomas automatiškai ir priklauso nuo važiavimo sąlygų. Idealų sukimo momentą galinei ašiai apskaičiuoja kompiuteris.