Išoriniai ir vidiniai matmenys, bagažinės tūris.
Škoda Kodiaq – tai saugumas be kompromisų. Be jau aprašytų saugos sistemų, standartiškai arba papildomai yra galimos šios funkcijos:
› Isofix ir Top Tether tvirtinimo taškai, skirti vaikiškai kėdutei pritvirtinti prie antros eilės kraštinių sėdynių. „Isofix“ sistema taip pat galima priekinei keleivio sėdynei.
› Skirtingai nuo pastovaus greičio palaikymo sistemos, kuri palaiko nustatytą greitį, greičio ribotuvas leidžia vairuotojui važiuoti bet kokiu greičiu iki iš anksto nustatytos reikšmės, bet jos neviršijant.
› ABS neleidžia ratams užsiblokuoti avarinio stabdymo metu arba stabdant ant slidžios kelio dangos. › Padidindama stabdymo slėgį, HBA stabdymo pagalbinė sistema padeda vairuotojams situacijose, kai būtinas avarinis stabdymas. Tai gali žymiai sutrumpinti reikalingą stabdymo kelią.
› EBD automatiškai optimizuoja stabdymo slėgį ir bendrą stabdymo balansą ir neleidžia galiniams ratams pernelyg stipriai stabdyti.
› MSR slopina varomųjų ratų blokavimo veiksmą, kuris gali įvykti, kai vairuotojas lėtėja ant lygaus paviršiaus.
› ASR užtikrina sklandų važiavimo pradėjimą ir įsibėgėjimą ratams nesisukant ant slidžios kelio dangos.
› EDL padeda greitėjant arba važiuojant įkalnėje su mažu sukibimu po vienu iš varomųjų ratų.
› TSA veikia, kai transporto priemonėje yra įrengtas originalus vilkimo įtaisas su savo valdymo bloku. Sistema veikia vieno ar kelių ratų stabdymo principu ir kartu, kai to reikia, sumažinant variklio sukimo momentą. TSA sistema įsiterpia ir padeda stabilizuoti automobilį ir priekabą.
› XDS+ padeda vairuotojui staigiuose posūkiuose ir užtikrina, kad dinamiškuose posūkiuose transporto priemonė funkcionuotų neutraliai. Valdymo elektronika iš esmės imituoja savaiminio blokavimo diferencialo buvimą, kad būtų pagerintas sukibimas ir važiavimo dinamiką posūkiuose. Dėl to transporto priemonė posūkiuose važiuos labiau užtikrintai ir natūraliai.
› Padangų slėgio stebėjimas TPM+ nuolat informuoja vairuotoją apie slėgį padangose.
› Pasirenkama „Hill-Hold Control“ sistema padeda vairuotojams saugiai pradėti važiuoti įkalne. Sistema įsijungia penkių ar daugiau laipsnių įkalnėse ir užtikrina lengvą ir saugų važiavimą įkalne, o važiuoti pradedama nenaudojant rankinio stabdžio. Sistema neleidžia automobiliui riedėti atgal arba užklimpti.
› Mirksinčios stabdžių lemputės sumažina smūgio iš galo riziką, ypač artėjant prie spūsčių greitkeliuose arba staigiai stabdant prieš netikėtą kliūtį.
Škoda Kodiaq iV naudojama pažangi „plug-in“ hibridinė technologija, kurioje 1,5 TSI/110 kW įprastinis benzininis variklis sujungtas su 85 kW elektros varikliu, leidžiančiu važiuoti ir vien tik elektra, ir hibridiniu režimu, kuriame derinami abu varikliai. Kartu jie iš viso išvysto 150 kW galią, o didžiausias sukimo momentas siekia 250 Nm.
Trečiąją sistemos dalį sudaro 25,7 kWh ličio jonų baterija, sumontuota grindyse priešais galinę ašį.
Kodiaq iV ličio jonų bateriją galima įkrauti šiais būdais:
› Kintamąja srove (AC) – iš įprasto elektros lizdo arba per sieninę dėžutę ir viešąją įkrovimo stotelę, kad įkrovimas būtų greitesnis.
› Nuolatine srove (DC) – iki 50 kW galios viešosiose įkrovimo stotelėse.
› Naudojant vidaus degimo variklį – galima įkrauti akumuliatorių arba palaikyti jo įkrovos būklę važiuojant. Reikiamą baterijos įkrovos būseną galima reguliuoti rankiniu būdu.
› Naudojant stabdžių energijos rekuperaciją – dalis kinetinės energijos susigrąžinama stabdant, naudojant stabdžių energijos rekuperaciją. Tada ji vėl kaupiama baterijoje.
Akumuliatoriaus įkrovimo jungtis paslėpta už vairuotojo pusėje esančio sparno sklendės.
Kodiaq iV benzino bakas, kurio talpa 45 litrai, yra 10 litrų mažesnis nei modelių su vidaus degimo varikliu.