Škoda Fabia – tai sauga be jokių kompromisų. Be jau aprašytų saugos sistemų automobilyje gali būti toliau nurodytos standartinės arba pasirinktinės funkcijos.
› ISOFIX ir viršutinio dirželio tvirtinimo taškai, skirti vaikiškai automobilinei kėdutei pritvirtinti prie antrosios eilės kraštinių sėdynių ir (arba) prie priekinės keleivio sėdynės.
› Skirtingai nei pastovaus greičio palaikymo sistema, kuri palaiko nustatytą greitį, greičio ribotuvas leidžia vairuotojui važiuoti bet kokiu greičiu, neviršijančiu iš anksto nustatyto greičio.
› ABS neleidžia ratams užsiblokuoti staigiai stabdant arba stabdant slidžiame kelyje.
› Padidindama stabdymo slėgį, HBA „Breaking Assist“ stabdymo pagalbos sistema padeda vairuotojams situacijose, kuriose būtina staigiai sustabdyti. Tai gali žymiai sutrumpinti stabdymo kelią.
› EBD automatiškai optimizuoja stabdžių sistemos slėgį ir bendrą stabdymo pusiausvyrą bei neleidžia per daug stabdyti galinių ratų.
› MSR saugo nuo varančiųjų ratų slydimo, galinčio atsirasti vairuotojui mažinant greitį ant labai lygaus paviršiaus.
› ASR užtikrina sklandžią važiavimo pradžią ir greitėjimą, neleisdama ratams prasisukti ant slidžių paviršių.
› EDL padeda greitėjant arba važiuojant įkalnėn, kai vienas iš varančiųjų ratų per mažai sukimba su paviršiumi.
› TSA veikia, kai transporto priemonėje yra įmontuotas originalus vilkimo įtaisas su savo valdymo bloku. Sistema prireikus stabdo vieną ar kelis ratus ir kartu mažina variklio sukimo momentą. TSA sistema įsijungia, kai reikia stabilizuoti automobilį ir priekabą.
› XDS+ padeda vairuotojui staigiuose posūkiuose ir užtikrina, kad automobilis riedėtų neutraliai dinamiško posūkio metu. Valdymo elektronika iš esmės imituoja savaime užsirakinančio diferencialo veikimą, kad būtų pagerintas sukibimas ir važiavimo dinamika posūkių metu. Dėl to automobilis įveiks posūkius žymiai užtikrinčiau ir natūraliau nei anksčiau.
› Padangų slėgio stebėsenos sistema TPM+ nuolat informuoja vairuotoją apie padangų slėgį.
› Mirksintys stabdžių žibintai sumažina atsitrenkimo į automobilio galinę dalį riziką, ypač kai artėjama prie eismo kamščių greitkeliuose arba staiga stabdoma prieš netikėtą kliūtį.
Sportinės važiuoklės spyruoklės sureguliuotos kitaip, o prošvaisa sumažinta 15 mm. Dėl žemesnio svorio centro ir kitokių pakabos charakteristikų yra daugiau galimybių vairuoti dinamiškai.
Važiuoklės apsaugą dar labiau sustiprina paketas „Rough Road“. Toliau nurodyti jo komponentai.
› Specialios spyruoklės ir pakaba, iš viso važiuoklę pakeliančios 15 mm (prošvaisa padidėja 9 mm).
› Sustiprintas apatinis variklio dangtis, užtikrinantis papildomą apsaugą nuo mechaninių pažeidimų.
Standartinis padangų remonto komplektas pasirinktinai gali būti pakeistas:
› vietą taupančiu plieniniu atsarginiu ratu;
› viso dydžio plieniniu atsarginiu ratu (tik 14 ir 15 colių ratams).