Šis puslapis yra papildomas pradinio puslapio polapis. Norėdami grįžti atgal, spustelėkite mygtuką.
Enyaq Coupé techninė specifikacija

Visos detalės, kurių ieškojote

Automobilio matmenys

Išorės ir vidaus matmenys, bagažinės tūris.

Saugumas

Saugumo sprendimai

Škoda Enyaq Coupé – tai saugumas be kompromisų. Be jau aprašytų saugos sistemų, standartiškai arba pasirinktinai galima įsigyti šiuos sprendimus:

›  „Isofix“ ir „Top Tether“ tvirtinimo taškus, skirtus vaiko kėdutei pritvirtinti prie antrosios eilės išorinių sėdynių. „Isofix“ taip pat galima tvirtinti ant priekinės keleivio sėdynės.

› Skirtingai nuo greičio palaikymo sistemos, numatantis greičio ribotuvas leidžia vairuotojui važiuoti bet kokiu greičiu iki iš anksto nustatytos vertės, bet ne didesniu.

ABS neleidžia ratams užsiblokuoti staigiai stabdant arba stabdant ant slidžios dangos.

› Padidindama stabdymo slėgį, HBA stabdymo pagalbinė sistema padeda vairuotojams tais atvejais, kai reikia staigiai stabdyti. Dėl to gali gerokai sutrumpėti reikalingas stabdymo kelias.

EBD automatiškai optimizuoja stabdymo slėgį ir bendrą stabdymo balansą bei apsaugo galinius ratus nuo per didelio stabdymo.

ASR užtikrina sklandų įsibėgėjimą ir pagreitėjimą, o ratai nesisuka ant slidžios dangos.

EDL padeda akceleruojant arba važiuojant į kalną, kai vieno iš varančiųjų ratų sukibimas yra silpnas.

TSA veikia, kai transporto priemonėje sumontuotas originalus vilkimo įtaisas su savo valdymo bloku. Sistema veikia pagal principą, kai stabdomas vienas ar daugiau ratų ir tuo pačiu metu prireikus mažinamas variklio sukimo momentas. TSA sistema įsikiša ir padeda stabilizuoti automobilį ir priekabą.

XDS+ padeda vairuotojui įveikti staigius posūkius ir užtikrina neutralią transporto priemonės elgseną staigiuose posūkiuose. Valdymo elektronika iš esmės imituoja savaime užsiblokuojančio diferencialo veikimą, kad pagerintų trauką ir vairavimo dinamiką posūkiuose. Dėl to automobilis įveikia posūkius daug užtikrinčiau ir natūraliau.

Padangų slėgio stebėjimo sistema TPM+ nuolat informuoja vairuotoją apie padangų slėgį.

Mirksintys stabdžių žibintai sumažina galinio smūgio riziką, ypač artėjant prie spūsčių greitkeliuose arba staigiai stabdant prieš netikėtą kliūtį.


Važiavimas ir vairavimas

Visi varantieji ratai

Galinėje ašyje sumontuotą elektros variklį gali papildyti antrasis priekinėje ašyje sumontuotas elektros variklis. Dėl to Enyaq tampa automobiliu, turinčiu visų varančiųjų ratų pavarą.

4×4 pavara naudoja tik šiek tiek daugiau energijos nei galinių ratų pavara. Šį padidėjusį galios suvartojimą iš esmės galima paaiškinti papildomu svoriu, kurį transporto priemonei suteikia papildomas priekinis variklis. Ši visų varančiųjų ratų konstrukcija yra energetiškai efektyvesnė nei įprastinė konstrukcija su centriniu tarpašiniu diferencialu ir kardaniniu lankstu.

Visų varančiųjų ratų pavara galima tik su didžiausiu (82 kWh) akumuliatoriumi.

Važiavimo režimo pasirinkimas „Driving Mode Select“

Kad vairavimas teiktų didžiausią malonumą, Enyaq galima įrengti važiavimo režimo pasirinkimo funkciją. Todėl automobilyje siūlomi keli režimai, kuriais keičiamas amortizatorių standumas ir kiti automobilio nustatymai. Automobilį perkonfigūruoti iš patogaus, ramaus režimo į dinamišką, sportinį režimą taip pat paprasta, kaip paspausti mygtuką.

Regeneracinis stabdymas

Regeneracinis stabdymas – tai procesas, kurio metu transporto priemonės kinetinė energija paverčiama elektros energija, kuri vėliau kaupiama aukštos įtampos akumuliatoriuje. Todėl regeneracinis stabdymas efektyviai naudoja energiją ir padeda padidinti elektromobilio nuvažiuojamą atstumą, nes pakeliui iš dalies įkrauna akumuliatorių.

Regeneracinis stabdymas vyksta įvairiomis važiavimo situacijomis ir turi kelis režimus, kuriuos galima bet kada pakeisti. Regeneracinės stabdymo jėgos intensyvumą rankiniu būdu gali nustatyti vairuotojas arba automatiškai – automobilio valdymo blokas.

Progresyvus vairo mechanizmas

Ši savybė užtikrina geresnį Enyaq valdymą ir manevringumą posūkiuose. Progresyvaus vairo mechanizmas keičia santykį priklausomai nuo to, kiek pasuktas vairas.