Kas yra „Powerpass“?
„Powerpass“ yra viešojo įkrovimo paslauga Škoda klientams, leidžianti įkrauti automobilį bet kurioje mūsų tinklo vietoje naudojantis programėle ir viena kortele.
Ar „Powerpass“ prieinamas ir PHEV automobiliams?
Žinoma – paslaugą galima naudoti visiems elektrifikuotiems Škoda automobiliams.
Kuriose viešose vietose galiu įkrauti automobilį?
Su „Powerpass“ galite įkrauti automobilį daugiau nei 600 000 įkrovimo stotelių visoje Europoje. Norėdami rasti tinkamas įkrovimo stoteles, naudokitės „MyŠkoda“ programėle, „Powerpass Map inCar“ programa arba žemėlapiu internete.
Kokius įkrovimo būdus galiu naudoti su „Powerpass“?
„Powerpass“ suteikia galimybę naudotis visų tipų viešosiomis įkrovimo sistemomis – tiek kintamosios, tiek nuolatinės srovės. Su „Charge Faster“ įkrovimo planu taip pat gausite specialias sąlygas mūsų pasirinktame partnerių tinkle.
Ar „Powerpass“ prieinamas mano šalyje?
Šalių sąrašą galite pamatyti pirmą kartą įėję į „Powerpass“ skiltį programėlėje „MyŠkoda“. Jei kiltų papildomų klausimų, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių arba savo Škoda atstovą.
Kortelė išduodama pagal sutartį, todėl vienai paskyrai gali būti išduodama tik 1 kortelė. Ar tai reiškia, kad ir programėlę galima atsisiųsti tik į vieną įrenginį, ar galiu ją naudoti daugiau nei viename telefone / planšetiniame kompiuteryje?
Prie savo paskyros galite prisijungti iš kelių įrenginių.
Kaip ir kokia forma pasirašoma „Elli“ ir klientų mobilumo paslaugų teikėjo (MSP) sutartis?
Fizinės sutarties pasirašyti nereikia. Sutartis sudaroma skaitmeniniu būdu atliekant kliento registraciją. Registracijos metu privalote sutikti su „Paslaugų teikimo sąlygomis“.
Kaip susieti „Škoda iV Charger“?
Savo „Škoda iV Charger“ galite susieti su „MyŠkoda“ programėle. Tai galima padaryti „Powerpass“ skiltyje „Wallboxes“ (sieninės dėžutės). Kai esate „Wallbox“ meniu, galite tvarkyti visus savo namų įkroviklius.
Ką daryti, jei autentifikavimas stotelėje neveikia?
Patikrinkite savo „MyŠkoda“ programėlėje, ar turite aktyvią prenumeratą ir ar RFID kortelė yra susieta ir nustatyta kaip pagrindinė įkrovimo kortelė. Jei programėlė neveikia, autentifikavimui ir įkrovimui naudokite RFID kortelę. Jei ši problema kartojasi, kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių, naudodamiesi RIFD kortelėje arba programėlėje nurodytais kontaktiniais duomenimis.
Ką daryti, jei tapatybės nustatymas naudojant RFID kortelę neveikia?
Įsitikinkite, kad įkrovimo stotelės palaiko RFID korteles, tai galite patikrinti „MyŠkoda“ įkrovimo stotelių informacijoje arba „Powerpass“ žemėlapyje (programa automobilyje). Priešingu atveju kreipkitės į įkrovimo stotelės klientų aptarnavimo liniją (informaciją rasite ant įkrovimo stotelės).
Ką daryti, jei stotelė neįkrauna?
Jei stotelė nereaguoja arba netiekia elektros energijos, kreipkitės į klientų aptarnavimo liniją naudodamiesi įkrovimo stotelėje nurodytais duomenimis.
Ką daryti, jei nematau savo įkrovimo istorijos?
Atlikta įkrovimo sesija gali būti rodoma ne iš karto. Tai reiškia, kad ji vis dar apdorojama tarp įkrovimo taško operatoriaus (CPO) ir mobilumo paslaugų teikėjo (MSP). Palaukite iki kitos dienos, o jei naujausia įkrovimo sesija vis dar nerodoma, kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių, naudodamiesi RIFD kortelėje arba programėlėje nurodytais kontaktiniais duomenimis.
Kokiais mokėjimo būdais galiu mokėti už „Powerpass“ prenumeratą?
Norėdami užsisakyti mūsų „Powerpass“ įkrovimo planus, galite naudoti įprastus mokėjimo būdus: VISA, „Mastercard“ ir „PayPal“.
Kur galiu rasti savo įkrovimo namuose istoriją ir kaip ją eksportuoti?
Įkrovimo namuose istoriją galite rasti „MyŠkoda“ programėlėje, skiltyje „Powerpass“ – skyriuje „Įkrovimo istorija“. Įsitikinkite, kad perjungėte nustatymus į įkrovimą namuose ir pasirinkite eksporto mygtuką, esantį ekrano viršuje, dešinėje.
Kur galiu rasti įkrovimų viešosiose stotelėse istoriją ir ar galiu ją eksportuoti?
Įkrovimų viešose stotelėse istoriją galite rasti „MyŠkoda“ programėlėje, tačiau negalite eksportuoti viešojo įkrovimo istorijos. Duomenys pateikti skiltyje „Powerpass“ – „Įkrovimo istorija“. Įsitikinkite, kad pasirinkote viešojo įkrovimo nustatymus.
Kur galiu rasti savo „Powerpass“ sąskaitas faktūras ir ar galiu jas eksportuoti?
„Powerpass“ sąskaitas faktūras galite rasti „MyŠkoda“ programėlėje, „Powerpass“ skyriuje, skiltyje „Invoices“ (Sąskaitos). Kiekviena „Powerpass“ sąskaita faktūra taip pat siunčiama jūsų el. pašto adresu.
Ar galiu dalintis „Powerpass“ kortele su kitu asmeniu?
Taip, „Powerpass“ kortelė yra susieta su jumis, kaip naudotoju, o ne su registruota transporto priemone.
Ar galiu turėti dvi aktyvias prenumeratas (kiekvieną skirtingam automobiliui) vienoje paskyroje?
Ne, kiekvienas „Škoda ID“ gali turėti tik 1 aktyvią „Powerpass“ prenumeratą, nes „Powerpass“ yra naudotojo paslauga ir nėra susijusi su automobilio registracija.
Kas yra „Elli“ kuponas ir kaip jį panaudoti?
Galite gauti „Elli“ kuponą iš „Škoda“. Jis gali būti fizinės arba skaitmeninės formos. Abiejose formose rasite kodą, kurį galite įvesti programėlėje „MyŠkoda“. Suvedus kupono kodą, nurodyta pinigų suma bus panaudota sumokėti už būsimas įkrovimo sesijas. Kupono funkciją rasite „MyŠkoda“ programėlės skyriuje „Powerpass“.
Kokius veiksmus turiu atlikti, kad galėčiau naudotis „Powerpass“?
Programėlėje „MyŠkoda“ raskite skyrių „Powerpass“ (nustatymų skiltyje). Įveskite savo gyvenamąją šalį ir sutikite su visomis būtinomis sąlygomis. Tada galėsite laisvai naudotis „Powerpass“ funkcijomis.
Kaip nutraukti „Powerpass“ prenumeratą?
Automatinį „Powerpass“ prenumeratos atnaujinimą galite atšaukti „MyŠkoda“ programėlėje, skyriuje „Powerpass“ – skiltyje „Įkrovimo planas“. Apačioje esančiame ekrane „Charging plan“ (Įkrovimo planas) galite išjungti mėnesinės prenumeratos atnaujinimą. Prenumerata bus atšaukta mėnesio pabaigoje.Taip pat galite prašyti nedelsiant atšaukti abonementą naudodami atšaukimo formą, kuri nukreips jus į „Powerpass“ klientų aptarnavimo užklausos formą.
Kokią informaciją apie mane saugo „Powerpass“?
Visus „Powerpass“ paslaugos tvarkomus asmens duomenis rasite „Powerpass“ privatumo politikoje. Ją rasite „Powerpass“ skiltyje „Teisinis pranešimas“.
Kodėl nustojo veikti atskira „Powerpass“ programa?
Visas „Powerpass“ programėlės funkcijas perkėlėme į „MyŠkoda“ programėlę, kad būtų patogiau valdyti savo Škoda elektromobilį ir įkrovimo paslaugas.
Kur dabar galima rasti „Powerpass“?
„Powerpass“ rasite „MyŠkoda“ programėlėje – prisijungę su savo „Škoda ID“, nustatymų meniu rasite apatiniame dešiniajame „MyŠkoda“ programėlės kampe. Čia pamatysite skyrių „Powerpass“, pažymėtą piktograma „Powerpass“.
Ar reikia susikurti naują paskyrą arba rankiniu būdu perkelti senąją paskyrą, kai „Powerpass“ persikelia į „MyŠkoda“?
Klientai neturi perkelti jokių duomenų. Tereikia „MyŠkoda“ programėlėje rasti „Powerpass“ skyrių (nustatymų skiltyje) ir patvirtinti prisijungimą prie „Powerpass“ paslaugų.
Ar išsaugosiu savo įkrovimo istoriją, sąskaitas faktūras, mokėjimo duomenis, „Powerpass“ prenumeratą, „Powerpass“ kortelę ir kitą informaciją, kai „Powerpass“ bus perkelta į „MyŠkoda“?
Taip, viskas automatiškai perkeliama į „MyŠkoda“ programėlę.
Kodėl negaliu pakeisti mokėjimo būdo? Kada galėsiu jį pakeisti?
Mokėjimo būdą galite pakeisti „MyŠkoda“ programėlėje, tik šiuo metu negalime įjungti kelių mokėjimo būdų vienu metu. Dirbame tam, kad 2024 m. vėl galėtume tai įgalinti.
Ar reikia dar kartą aktyvuoti „Plug and Charge“, kai „Powerpass“ perkeliamas į „MyŠkoda“, jei jau buvau jį aktyvavęs anksčiau?
Ne, nereikia.
Kodėl negaliu susieti savo kortelės naudodamas QR kodą? Kada galėsiu tai padaryti?
Tai bus galima padaryti nuo 2024 m. vasaros.
Ar bus laikotarpis, kai vienu metu bus prieinama ir atskira programėlė, ir „Powerpass“ „MyŠkoda“ sistemoje?
Ne, kai tik įvyks perkėlimas, informuosime visus „Škoda“ klientus apie šį pakeitimą. Po to „Powerpass“ programėlė bus išjungta.
Kokius įkrovimo planus siūlo „Powerpass“?
Galite rinktis iš trijų planų: „Charge Free“, „Simply Charge“ ir „Charge Faster“.
Kas įtraukta į planą „Charge Free“?
Tai pagrindinis įkrovimo planas. Jis leidžia įkrauti be jokio mėnesinio mokesčio. Jei keliaujate ilgesnius atstumus, turėtumėte apsvarstyti „Simply Charge“ arba „Charge Faster“ įkrovimo planą, nes juose siūloma geresnė įkrovimo kaina.
Kas įtraukta į planą „Charge Faster“?
Šis planas tinka, jei keliaujate didesniais atstumais ir norite mokėti už pigiausius tarifus. Mokėsite mėnesinį mokestį, bet tuomet galėsite naudotis mažesnėmis kainomis nei taikant planus „Charge Free“ ir „Simply Charge“ kintamosios srovės, nuolatinės srovės ir mūsų atrinktų partnerių tinkle.
Ar į planą įtrauktas koks nors konkretus mokestis, ar tik fiksuotas naudojimosi mokestis?
Įkrovimo planas suteikia galimybę naudotis įkrovimo stotelėmis visoje Europoje. Įkrovimo paslaugos mokesčiai į įkrovimo planą neįtraukti. Už jūsų automobiliui įkrauti sunaudotą energiją mokama atskirai, atsižvelgiant į faktinį suvartojimą.
Kaip kaina rodoma klientams?
Kainą matysite „MyŠkoda“ programėlės arba „Powerpass“ žemėlapio („inCar“ programėlėje) įkrovimo stotelės informacijoje.
Kaip būsiu apmokestintas?
Kiekvieno naujo mėnesio pradžioje gausite sąskaitą faktūrą, kurioje nurodomos visos praėjusio mėnesio apmokestinimo sesijos.
Ką daryti, jei nematau savo sąskaitų faktūrų?
Jei sąskaitos faktūros negaunate iki 5 mėnesio dienos, įsitikinkite, kad pašto adresų sąraše įjungta noreply@powerpass.notifications.elli.eco funkcija. Jei taip, o sąskaita faktūra ir toliau negaunama, kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių. Kontaktinę informaciją rasite RFID kortelėje arba programėlėje.
Koks yra „Powerpass“ mokėjimo dažnis?
Mėnesinis.
Kiek kortelių galima užregistruoti vienai transporto priemonei (VW yra tik 1 kortelė vienai transporto priemonei)? Kas atsitinka, kai automobiliu naudojasi kiti mano šeimos nariai (ar geriausia kortelę visą laiką laikyti automobilyje)?
Viena sutartis gali būti sudaryta tik su viena kortele. Tai reiškia, kad jei jūsų šeima nori naudotis keliomis kortelėmis, turite pasirašyti atitinkamą sutarčių skaičių. Nors šiuo metu telkėjai neleidžia naudoti kelių kortelių vienai sutarčiai, programėlė suteikia galimybę autentifikuoti sesijas nuotoliniu būdu, nenaudojant fizinės kortelės.
Kaip gauti „Powerpass“ kortelę?
Programėlėje „MyŠkoda“, pasirinkdami planą. Be to, kartu su namų „Škoda iV“ įkrovikliu atsiųsime dvi „Powerpass“ korteles.
Ar kortelė būtina? Ar negaliu tiesiog naudoti programėlę autentifikavimui?
Taip, jums reikia kortelės, nes daugelis įkrovimo vietų dar negali palaikyti ryšio su programėle.
Kaip aktyvuoti RFID kortelę?
Gavę kortelę, turite ją susieti su savo paskyra „MyŠkoda“ programėlėje, kad galėtumėte aktyvuoti.
Ar kortelė prijungta prie elektromobilio?
Ne, ji prijungiama prie jūsų naudotojo paskyros.
Kaip įsigyti RFID kortelę?
Kortelė bus išsiųsta tiesiai į jūsų nurodytą pristatymo adresą.
Ar kortelę galima užblokuoti, kad ja nebūtų galima piktnaudžiauti, pavyzdžiui, jei pamesčiau?
Pametus ar praradus RFID kortelę, ją galima užblokuoti „MyŠkoda“ programėlėje, „Powerpass“ meniu skyriuje. Skiltyje „Įkrovimo kortelės“ pasirinkite kortelę, kurią norite užblokuoti. Pasirinkę kortelę turėsite galimybę ją deaktyvuoti.
Kaip galiu gauti naują kortelę, jei prarandu pirminę?
Turėsite užpildyti prašymą dėl naujos kortelės „MyŠkoda“ programėlėje, skyriuje „Powerpass“, meniu skiltyje „Įkrovimo kortelės“ – puslapio apačioje rasite naujos kortelės užsisakymo formą.
Ar galiu naudoti savo MSP (mobilumo paslaugų teikėjo) kortelę su sienine dėžute?
Taip, galite.
Ar yra „Powerpass“ versijos įmonėms, kaip CCS kortelė?
Ne, „Powerpass“ skirtas tik mažmeninės prekybos klientams.
Per kiek laiko gausiu savo kortelę?
Per 5-7 darbo dienas.
Ar galiu naudotis „Powerpass“ be kortelės, pavyzdžiui, naudodamas NFC technologiją telefone? Ar tai galima, kol laukiu fizinės kortelės?
„Powerpass“ nepalaiko NFC technologijos. Rekomenduojame visada su savimi turėti RFID kortelę.
Ar norint gauti „Powerpass RFID“ kortelę reikia kiek nors mokėti?
Ne, pirmoji „Powerpass“ kortelė suteikiama nemokamai. Užsakant pakaitines korteles, tai priklauso nuo jūsų prašymo specifikacijos.